Samenwerken met een brede glimlach

Met een brede glimlach op het gezicht werden de nodige handtekeningen gezet op de documenten. Namens Gadjah Mada was professor Marwan Asri aanwezig om zijn krabbel te zetten. Voor Avans deden Frans van Kalmthout van de Raad van Bestuur en ASIS-academiedirecteur Nies Rijnders dat.

Uitwisseling

De samenwerking betekent dat er wederzijds studenten en docenten uitgewisseld zullen gaan worden voor het volgen van bijvakken, stage lopen, gastcolleges en lezingen, enzovoort. Als de samenwerking goed bevalt, wordt die in de toekomst verder uitgebreid.

Binnenkort gaat een delegatie van ASIS een week naar Indonesië voor verdere kennismaking tussen docenten en studenten en om de wederzijdse lesmethoden en curricula te bekijken. [LJ]