Voetbaltoernooi met Avans in Den Bosch

Na het succes van vorig jaar wordt er ook dit jaar weer een Hogeschool Voetbaltoernooi georganiseerd in Den Bosch. Het toernooi is op woensdag 19 mei op het terrein van voetbalclub Wilhelmina in Den Bosch. Behalve van Avans kunnen ook van Fontys, HAS en Stoas studenten en medewerkers zich inschrijven.

Zes spelers

Teams bestaan uit zes spelers. Dat kunnen medestudenten of collega’s zijn, maar ook gemengde teams van docenten en studenten. Vorig jaar kwamen twaalf van de dertien teams van Avans. Een team economiestudenten van de Academie voor Financieel Management trok destijds de overwinning naar zich toe.

Er kunnen maximaal 24 teams inschrijven. Het toernooi begint om 9.00 uur op het Wilhelminaterrein aan De Saren 12 in Den Bosch. De voetbalveldslag duurt tot uiterlijk 16.00 uur.

Inschrijven

Inschrijven kan bij de Fitnessbalie van het Koning Willem I College aan de Onderwijsboulevard 3. Deelname kost 25 euro per team, dat bedrag moet direct bij aanmelding voldaan worden. De inschrijving sluit als 24 teams zich hebben aangemeld. Voor meer informatie kun je terecht bij Cor Blom: 073-624 9515 of c.blom@kw1c.nl. [EvG]

Zie ook het eerder verschenen artikel:
Avans domineert voetbaltoernooi – 13-05-2009