Kantoortuin Pabo krijgt eigen smoel

De Pabo wil, na de verhuizing naar de Hogeschoollaan, weer een ‘eigen smoel’ krijgen. Daarom worden de werkplekken van de medewerkers, maar ook de gang daarbuiten, opnieuw ingedeeld. De Arbeids Gerelateerde Werkplekken (AGW) zijn het eerst aan de beurt.

Planten en planken

Zo wordt er een groener en vriendelijker werkklimaat voor de medewerkers gecreëerd door planten neer te zetten en de oude kasten te vervangen. De nieuwe, lagere kasten zorgen dat de werkruimte een open karakter krijgt.

Sandra Dankers-Stofmeel, managementassistente legt uit: ‘Iedere collega krijgt twee planken in een van de nieuwe kasten, tenzij ze hebben aangegeven dat meer ruimte nodig te hebben. Een studieloopbaanbegeleider krijgt bijvoorbeeld meer ruimte.’ Alles wat nu in dozen staat, wordt over de nieuwe kasten herverdeeld. Die worden de dinsdag na Pasen geplaatst.

Ook de gang buiten de kantoortuin krijgt een opfrisbeurt. De postvakjes van docenten zijn verplaatst, zodat er een groot stuk muur is vrij gekomen. Op deze muur komt een enorme afbeelding van een schoolplein met spelende kinderen. [ID]