Voetbaltoernooien voor studenten

24 teams

Bossche studenten en docenten hebben nog tot 23 april de tijd om zich aan te melden voor het toernooi. Op dit moment zijn er al zeventien teams aangemeld. Er is in totaal ruimte voor 24 teams. Vorm dus snel een team van zes spelers (studenten, docenten of allebei) en meld je voor 25 euro per team aan bij de balie van het Koning Willem I College aan de Onderwijsboulevard 3.

Voetbal en DJ’s

In Tilburg is het Studentenvoetbaltoernooi op 5 mei op de velden van SC Olympus. Ook hier wordt gespeeld in teams van zes spelers. Inschrijven kost tien euro per persoon en het begint om 10.30 uur. Er valt naast het voetbal ook van DJ’s te genieten. Onder andere Robert Abigail, bekend van de Mojito Song, treedt op. Inschrijven kan via deze site. [EvG]