Beachrugbytoernooi voor studenten

Op 4 juni is het Open Tilburgs Studenten Kampioenschap, met voorafgaand een clinic en ’s avonds een barbecue en feest. Aan dit toernooi mogen alle studenten meedoen. Dit toernooi gaat alleen door als er nog genoeg aanmeldingen binnenkomen. Op 5 juni is het Nederlands Studenten Kampioenschap, speciaal voor studentenrugbyverenigingen.

Nieuw beachveld

De twee toernooien vinden plaats op het pas aangelegde beachveld van het Sportcentrum van de Universiteit van Tilburg (UvT). Dit nieuwe sportveld ligt vlak naast het Tilburgse Avansgebouw. Bij Tarantula spelen studenten van Avans, maar ook van Fontys en de UvT. De club is nu sinds twee jaar weer erg actief in de competitie en op de introductieweken van Avans, Fontys en de UvT.

Heb jij interesse in deelname aan een van de toernooien of in deze studentensport in het algemeen? Op de website van TSRC Tarantula vind je alle informatie hierover. Je kunt ook een mail sturen naar contact@tsrctarantula.nl of contact opnemen met Avansmedewerker Rolf Everhardus (jr.everhardus@avans.nl). [LJ]