Cohen, Wilders of Balkenende?

Zero tolerance

Ben jij je middelbare schooltijd doorgefietst met spieken en werkstukken kopiëren? Daar kom je op het hbo niet meer mee weg! Met speciale software en steeds strengere regels en toezicht verklaart Avans de oorlog aan fraudeurs en plagiaatplegers. Zero tolerance is het nieuwe beleid.

Maar gelukkig bereiken ook veel mensen op eerlijke wijze de top. Drie topvrouwen binnen Avans vertellen in Punt11 hoe zij alle ballen hoog weten te houden. Over vooroordelen, weekplanningen en dingen kunnen loslaten. 'Ik ben vroeger regelmatig voor de secretaresse aangezien.'

Kleur bekennen

Cohen, Wilders of toch nog een keer vier jaar Balkenende? Weet jij al wat je op 9 juni gaat stemmen? Of ben jij nog zwevende? Met de Punt-stemwijzer, speciaal voor studenten, kun je ontdekken bij welke politieke kleur jij het meeste thuishoort!

Vul de stemwijzer in en ga op 9 juni naar de stembus, want met alle dreigende bezuinigingen in het onderwijs is het nu meer dan ooit belangrijk dat ook studenten hun stem laten horen!

Docent van het Jaar

Maar vergeet ook zeker niet te stemmen voor de Docent van het Jaar-verkiezing van Punt! Verder in het nieuwe nummer: een oud-student die expert is in debatteren en aandacht voor de nieuwste bioscoopfilm Prince of Persia. Punt11 ligt nu in de bakken en is hier digitaal te lezen. [LJ]