Een aap vlooien, filmen en naar Kenia

Filmpje!

De opdracht van de wedstrijd Future Leaders Health: maak een YouTubefilmpje om aan te tonen waarom jij naar Kenia moet. De winnaars, tien in totaal, gaan in juli twee weken naar Kenia met hulporganisatie AMREF Flying Doctors. Daar worden vooral projecten bezocht en volgen de uitverkoren studenten trainingen en workshops.

Patricia doorstond eerder al de eerste ronde van de wedstrijd. De volgende opdracht was dus het maken van een filmpje. In haar inzending toont Patricia de ingrediënten van haar leven: hart voor zorg, waar ze heel haar ziel en zaligheid in legt. Bovendien heeft ze enorm veel gereisd en zien we hoe ze daarvan geniet; ze vlooit een aap, maar houdt ook de toren van Pisa tegen.

Boekje

Over haar reislust heeft Patricia ook een hoofdstuk geschreven in het boek Waar ben ik nu gestrand? dat op 30 juni verschijnt. Hierin zijn de beste verhalen en belevenissen gebundeld die zijn verschenen op de reiswebsite waarbenjij.nu. Patricia schrijft op haar eigen weblog: ‘Een van m’n  Panama-avonturen zal deel van dit boekje uit gaan maken. Joehoe, trots, blij, jeej!’ [ID]

Zie ook het eerder verschenen bericht:

Student in de race voor Flying Doctors 16-04-2010