Expo van posters in Tilburg

Tientallen posters vormen samen het geheel van deze expositie. De expo is het eindresultaat van een onderzoeksperiode van de masteropleiding Beeldende Kunst van St. Joost naar het format ‘poster’, op initiatief van kunstenaar en curator Koen Delaere.

Kunst kopen

Posters van studenten en (gast)docenten van de kunstacademie zijn te bewonderen naast posters van autonome kunstenaars. Deelnemende docenten zijn Marjolijn Dijkman en Piet Dieleman, de studenten zijn Bruno Listopad, Lorelinde Verhees, Ian de Ruiter, Thomas I’Anson en Manuel Sanchez. De posters zijn ook te koop.

De expositie is geopend van dinsdag tot en met zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur is te vinden aan de Spoorlaan 21 in Tilburg. De expo is aanstaande donderdag en vrijdag gesloten. [LJ]