Terug naar overzicht

Geen afstel voor marketinggenootschap

Hoofdbrekens

Ed Veelenturf, een van de sprekers op het seminar, zat eind april nog vast in Istanbul dankzij de aswolk die het Europese vliegverkeer ontregelde. De afwezigheid van de directeur van Vespo, een onderneming in huishoudtextiel, zorgde voor hoofdbrekens bij Jan Baccarne, voorzitter van het Marketinggenootschap.

Omdat op korte termijn geen andere spreker geregeld kon worden, besloot het Marketinggenootschap, een genootschap dat is opgericht voor en door docenten van de Academie voor Deeltijd in Breda, de bijeenkomst te verplaatsen.

Koffie en broodjes

Op 2 juni spuwt de IJslandse vulkaan hopelijk geen as meer uit en is Veelenturf gewoon  in Nederland, evenals de andere spreker, Hans Schmitz, regio-directeur bij Van Lanschot Bankiers.

‘De rol van marketing bij het overleven in roerige tijden’, 2 juni, vanaf 18.00 uur, Hogeschoollaan in Breda. Voor koffie en broodjes wordt gezorgd. Deelname is 10 euro per persoon. Aanmelden graag uiterlijk 26 mei via info@marketinggenootschap.com [ID]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Uitstel seminar door aswolk 21-04-2010

 

Meer lezen?