Nieuw genootschap voor strategen

Eigen kracht

‘We willen niet te veel naar het Marketinggenootschap kijken. We gaan uit van onze eigen kracht’, vertelt Hans van der Velden, de voorzitter van het Strategengenootschap. Die kracht is: drie tot vier bijeenkomsten per jaar met aansprekende sprekers, waarna met elkaar in dialoog wordt gegaan.

Het genootschap is in de eerste plaats bedoeld voor docenten, alumni en studenten van de master Strategic Management aan de Academie voor Deeltijd. Van der Velden: ‘Maar ook studenten van andere opleidingen zijn welkom.’

Nieuwe ideeën

‘Foute Fusies’, is de titel van het betoog door Paul Riegen op de eerste bijeenkomst van het Strategengenootschap. Riegen studeerde International Strategic Marketing Management in Boston en begeleidt nu cultuur en strategische verandertrajecten.

Verder wordt op 27 mei uiteengezet wat het Strategengenootschap wil gaan betekenen en hoe geïnteresseerden lid kunnen worden. Geïnteresseerde strategen kunnen op deze avond ook met nieuwe ideeën komen.

Het programma begint om 18.30 uur. Vanaf 18.00 uur staan de broodjes en de drankjes klaar op de Hogeschoollaan in Breda. [ID]