Oud-Avansstudenten lanceren WK-jurk

Het ideale model

Beide oud-studenten studeerden Personeel en Arbeid in Breda en bereikten daarna de top. Olcay Gulsen kocht het modemerk SuperTrash en ontwierp het WK-jurkje. Sylvie van der Vaart kennen we vooral als actrice, presentatrice en voetbalvrouw. Als de Nederlandse Victoria Beckham is zij natuurlijk het ideale model om het WK-jurkje te dragen.

Het oranje kledingstuk is zolang de voorraad strekt in alle supermarkten te verkrijgen als je een verpakking met acht blikken Bavaria 33cl koopt. Het is ook hier te bestellen. [ID]

Wil je weten hoe je net als Sylvie en Olcay de top bereikt? In Punt11 geven topvrouwen van Avans tips hoe je de weg naar de top het beste kunt aanpakken. De nieuwe Punt is hier te lezen.