Studentendebat over groen Den Bosch

Voorzitter van het debat is oud-Avansstudent Dirk van Dorsselaer. Als trainer is hij nu verbonden aan het Nederlands Debat Instituut, dat het Bossche debat mede organiseert. In Punt11, die vanaf 20 mei in de bakken ligt, staat een interview met de oud-economiestudent aan Avans.

Duurzame energie en natuur

Centraal staan de thema's ‘Culturele verschillen, groen en duurzaamheid’. Het moge duidelijk zijn: tijdens het debat gaan de deelnemende studenten vooral praten over duurzame energie en natuur in de Brabantse hoofdstad.

Het debat vindt plaats op donderdag 27 mei van 13.00 tot 14.30 uur in het Paviljoen van de Stoas Hogeschool aan de  Onderwijsboulevard 221. Aanmelden kan tot 19 mei via een mail naar studiumgenerale@stoashogeschool.nl . Vermeld daarin je naam en de hogeschool waaraan je studeert. [EvG]