Aanvalluh!

400 bondscoaches

In de nieuwe Punt de uitslag van de WK-enquête. Bijna vierhonderd Avansstudenten- en medewerkers hebben voor bondscoach gespeeld en hun verwachtingen van het WK doorgegeven. Met opvallende resultaten. Zo is de Bossche Academie voor Management en Bestuur de enige met vertrouwen in Klaas-Jan Huntelaar als goaltjesdief. Ook Pabo’ers komen met een afwijkende opstelling.

De respondenten hebben ook hun visie gegeven op hoe ver Oranje komt in het toernooi, wie de beste voetballer is en welk land er uiteindelijk met de beker vandoor gaat.

25 jaar Animoso

Het is niet alleen voetbal wat de klok slaat. Zo besteden we in Punt12 aandacht aan het 25-jarig bestaan van de Bossche studentenvereniging Animoso, een onderzoek van Bredase studenten Fysiotherapie naar speeltuinen voor bejaarden en een achtergrondverhaal over het verhoogd collegegeld voor ‘stapelaars’.

Ben je het voetbal al helemaal zat? Lees dan de tips voor voetbalhaters achterin de krant. [AR]

Punt12 ligt vanaf maandag overal in de bakken en is hier online te lezen.