Afstudeersymposium ASB met Pieter Hilhorst

Lezing

Vanaf 13.00 uur is de ontvangst met koffie en thee in de Serre van het gebouw aan de Hogeschoollaan. Rond 13.20 uur is er een welkomstwoord door ASB-directeur Ine van Zon in de grote collegezaal HD001.

Ook in deze zaal zal Pieter Hilhorst meteen daarna zijn gastlezing geven. Hilhorst is bekend als columnist voor de Volkskrant en tv-ombudsman van de Vara. Hij zal een interactieve lezing geven over een onderwerp dat uiteraard past bij Social Work.

Beste artikel

Na de pauze, van 15.30 tot 16.00 uur, breekt het moment van spanning aan voor de afstudeerders. Dan worden namelijk de beste tien artikelen van studenten Sociale Studies bekendgemaakt. Een echte jury heeft deze gekozen en de juryleden lichten hun keuze toe aan het publiek.

Tijdens de prijsuitreiking worden de winnende afstudeerders geëerd. De tien winnende artikelen staan in het Jaarboek Sociale Studies 2009-2010. Alle deelnemers van het afstudeersymposium krijgen deze middag een exemplaar van dit boek mee naar huis.

Beursvloer

Tijdens bovenstaand programma presenteren diverse afstudeergroepen op bijzondere wijze hun projecten en onderzoek op de zogenaamde ‘Beursvloer’. Deze infomarkt is de hele middag open voor publiek.

Het symposium duurt de hele middag, tot ongeveer 17.00 uur. Dan is er nog de tijd om na te praten met een hapje en een drankje in de Serre. Aanmelden voor het afstudeersymposium kan via: https://www.formdesk.nl/omnismart/AfstudeersymposiumASB2010. [LJ]