Alumnivereniging voor Bredase economen

De Bredase Academie voor Marketing en Business Management (AMBM), waar deze opleidingen onder vallen, is druk bezig met het opzetten van een actieve alumnivereniging. Deze is gedoopt tot ‘Breda Connected’. Voorzitter van de vereniging is oud-student Bianca van den Hooven. Verder zitten in het bestuur drie andere oud-studenten en drie AMBM-medewerkers.

Website

De Zomer Netwerkborrel donderdag moet de eerste van een reeks alumnibijeenkomsten worden van Breda Connected. Naast een jaarlijkse zomerborrel denkt Breda Connected ook aan meer inhoudelijke bijeenkomsten door het jaar heen. Een website waarop de AMBM-alumni elkaar kunnen treffen is in de maak.

Er hebben zich al 150 geïnteresseerden aangemeld voor de netwerkborrel donderdag. De zomerborrel is in het Grand Café van het Avansgebouw aan de Hogeschoollaan in Breda. Alumnus worden? Meer info via bredaconnected@hotmail.com. [LJ]