Appelkanjers voor goed resultaat NSE

Zes klassen vol met CE-studenten kregen een appelkanjer, onder het motto ‘Kanjers voor kanjers’. Ze werden uitgedeeld door onder andere academiedirecteur Jan van Wijk en opleidingscoördinator Angelique Botman.

De resultaten van het onderzoek naar de kwaliteit van opleidingen aan hogescholen en universiteiten worden gebaseerd op het oordeel van studenten. Van de eerste klas die verrast werd met de lekkernij, had slechts een handjevol studenten de enquête ingevuld.

Details

Botman weet nog niet hoeveel CE-studenten meegedaan hebben aan het NSE. ‘De details moeten nog komen, daar ben ik erg nieuwsgierig naar.’ Ruim 275 gebakjes gingen er maandag doorheen, een fractie van de vijfhonderd studenten die CE volgen. ‘Niet iedereens is nu op school’, vertelt Botman, sommige studenten zijn op stage of hebben geen les meer.’ [ID]

Zie ook eerder verschenen artikelen:

ATGM-studenten willen loungehoek 1-6-2010

Veel opleidingen van Avans bovenaan in NSE 26-5-2010

Kijk ook in Punt12 voor meer resultaten uit het NSE, die krant ligt vanaf maandag in de bakken.