ATGM-studenten willen loungehoek

Dit voorstel is gistermiddag besproken tijdens het Studentenplatform van ATGM. Het terras zou buiten op de binnenplaats moeten komen bij de ATGM-hal in het Avansgebouw aan de Lovensdijkstraat.

Beloning

De opleiding Chemische Technologie (CT) scoorde met 70 procent respons het hoogst bij het invullen van de NSE, de jaarlijkse landelijke enquête naar de kwaliteit van opleidingen. Als beloning voor de hoge repons door alle ATGM-studenten, stelt de directie duizend euro beschikbaar.

De CT-studenten mochten als “winnaars” een voorstel doen wat er met het geld moet gebeuren en kwamen met het plan voor een loungezithoek. ‘We willen die plek betegelen, een set met loungestoelen en een parasol kopen, en de hele boel een beetje verfraaien’, lichtte een CT-student gisteren tijdens het Studentenplatform toe.

Het plan wordt voorgelegd aan de directie van ATGM en dan wordt bekeken of het haalbaar is voor het beschikbare geld of dat er extra fondsen aangeboord moeten worden. Bovendien moet bekeken worden of tijdens toekomstige renovaties het binnenplaatsje niet geheel verdwijnt. [LJ]