Toch Bosch stembureau bij Avans

Vanwege de Open Avond is er tijdens de landelijke verkiezingen voor de verandering geen ruimte voor een stembureau binnen de muren van het schoolgebouw. Dat probleem heeft de gemeente op opgelost door aan de overkant van de straat een mobiele keet neer te planten. Bosschenaren kunnen de hele dag op het tijdelijke stembureau naast de Subway terecht.

Gastheer

In Breda fungeert Avans dit jaar wel als gastheer voor een stembureau. Tussen 10.00 en 14.00 uur kunnen medewerkers en studenten, die stemgerechtigd zijn in Breda, het rode potlood hanteren. Daarvoor is lokaal HF 002 voorzien van de gebruikelijke stemloketten. In Tilburg zullen de studenten en medewerkers van Avans iets meer moeite moeten doen. Ze kunnen terecht bij de Universiteit van Tilburg, op vijf minuten loopafstand.

Weet je nog niet op wie je wilt stemmen? Blader dan in Punt11 naar bladzijde 10 voor de Stemwijzer van Punt. Die is speciaal toegespitst op studenten. [CT]