Even geen Punt

Het eerste papieren nummer van schooljaar 2010-2011 verschijnt op donderdag 19 augustus en wordt naar alle eerstejaarsstudenten verstuurd. Ze komen ook in de uitdeelbakken in de gangen te liggen.

Introductienummer

In dit introductienummer onder meer de voor- en nadelen van op kamers gaan en thuis blijven wonen, met welke problemen je als student terecht kunt bij de decanen, drie Avansstudenten vertellen wat de hotspots zijn in de Avanssteden en natuurlijk nog veel meer.

Nieuwe studiejaar

In het nieuwe studiejaar zal de papieren krant een aantal wijzigingen ondergaan. Zo komen we voortaan maandelijks uit in plaats van driewekelijks en verdwijnen er een aantal rubrieken om plaats te maken voor nieuwe. Lees dus ook na de vakantie Punt en je blijft op de hoogte van wat er allemaal gebeurt bij Avans.

De redactie van Punt wenst iedereen een prettige vakantie! [AR]