Open avond voor late beslissers

Of je nu interesse hebt in de deeltijdopleiding Small Business & Retailmanagement of in Communicatie, de avond is bedoeld voor iedereen die een opleiding aan de Academie voor Deeltijd wil volgen.

Ervaringen

In de workshop komen de onderdelen management en inspirerend leiderschap aan bod. Deze onderdelen zijn binnen alle opleidingen van de Academie voor Deeltijd aanwezig.

De avond begint met een inleiding van academiedirecteur Jan van Wijk over competentiegericht onderwijs door praktijkdocenten. Daarnaast zijn er studenten en docenten aanwezig die vertellen over hun ervaringen met de deeltijdacademie.

Open avond

De dag na de workshop, op woensdag 25 augustus, is er nog een laatste open avond voor aankomende deeltijdstudenten. Ook dan kun je meer informatie krijgen over opleidingen van de Acadamie voor Deeltijd. Dan zijn er ook vertegenwoordigers van andere opleidingen aanwezig, zoals Fysiotherapie en de Pabo.

Oriëntatieworkshop ADT, Hogeschoollaan in Breda, vanaf 18.30 tot 21.00 uur. Kijk hier voor meer informatie. Aanmelden kan nog tot vandaag.

Open avond deeltijdopleidingen Avans. Hogeschoollaan Breda, vanaf 18.15. Kijk hier voor meer informatie. [ID]