Studenten over vakanties en vreemdgaan

De seks, drugs & rock ’n roll-enquete van vorig jaar was een daverend succes dankzij de bijna  duizend studenten die zich een weg door de vragenlijst klikten. Daaruit bleek bijvoorbeeld dat techniekstudenten de meeste alcohol achteroverslaan, dat de fanatiekste drugsgebruikers bij de kunstacademie rondlopen en dat de meest fervente televisiekijkers Recht studeren.

Plastische chirurgie

Ook  in 2010 overspoelt Punt alle Avansstudenten met spetterende vragen over hun privéleven. Zo worden ze aan de tand gevoeld over vreemdgaan, muziek, plastische chirurgie,  Twitter en vakanties. Kortom, de onderwerpen die de meeste studenten dagelijks bezighouden naast het doorlopen van hun opleiding.

Wil je ook je mening geven? Klik hier en vul binnen gemiddeld tweeëneenhalve minuut (ja, we hebben geklokt met de stopwatch) de anonieme enquête in. Want hoe eerlijker jouw antwoorden, hoe beter de uitkomsten. De resultaten van het onderzoek verschijnen binnenkort in de papieren Punt. [CT]