Uitdaging voor Tilburgse studenten?

Tijdens de T-Challenge werk je in groepjes van vijf, samengesteld uit Tilburgse studenten van Fontys, Avans en de universiteit.  Maandagochtend wordt bij het bedrijf in kwestie het probleem geschetst, tot vrijdagmiddag hebben de studenten de tijd om aan een oplossing te werken. In het centrum van Tilburg wordt een werkruimte beschikbaar gesteld inclusief ICT-voorzieningen, internet, budget voor kennisinkoop en geld voor eten/drinken.

Teamprestatie

Als deelnemer ontvang je minimaal 350 euro, maar dit kan oplopen tot 500 euro. Dat is afhankelijk van de teamprestatie.

Ben jij geïnteresseerd geraakt en wil je deel uitmaken van een van deze teams? Stuur dan een e-mail naar loketmkb@uvt.nl met daarin je motivatie en je C.V. De inschrijving sluit op vrijdag 15 oktober. Selectiegesprekken zullen dinsdag 22 oktober in de ochtend plaatsvinden. Daarnaast is het verplicht om in week 44 een voorbereidingsmeeting bij te wonen. [AR]