Volop studentenfeesten Den Bosch

Te beginnen woensdag 29 september met de PIVA, de Post Intro Video Avond van Brack. Het herendispuut van de Bossche studentenvereniging Animoso heeft de afgelopen week druk geknutseld om iedereen een indrukwekkende film van de introductie voor te schotelen. De avond wordt afgetrapt om 21.00 uur in Tapperij "De Saeck". Voor tien euro kun je acht bier achterover slaan.

Alive and kicking

Een dag later is het aan La Divina Commedia om te laten zien dat de Bossche studievereniging van Sociale Studies weer alive and kicking is. Met het Foudt Feest staat haar eerste party van het studiejaar op de kalender. Donderdag 30 september kan iedereen vanaf 22.00 uur in zijn weinig modieuze kloffie terecht in de Kabberdoes. Een kaartje kun je tussen de middag kopen in de hal op Avans. Niet-lid betalen vijf euro, leden slechts de helft.

Ook damesdispuut Flair zetten binnenkort de bloemetje buiten. Op 5 oktober bestaat de vrouwenvleugel van Animoso zes jaar. Om dat te vieren staat twee dagen later de Flair Anniversaire op het programma. Vanaf 22.00 uur gaan daarom de bierkranen bij feestcafé Lalalaa open. Voor negen glazen gerstenat betaal je slechts een tientje. [CT]

Promotiefilm PIVA