Wie is de mooiste student van Avans?

Niet de aardigste, niet de spontaanste en niet de meest inspirerende student van Avans wordt in deze nieuwste hogeschoolverkiezing opgesnord. Punt houdt het de eerste keer simpel en gaat op zoek naar de mooiste student van Avans. Oftewel, wie is de hunk van de hogeschool of het mooiste meisje van de klas?

IJdel genoeg

Natuurlijk, we begrijpen dat er maar weinig studenten ijdel genoeg zijn om hun eigen naam naar ons te mailen. Die drempel besparen we jullie. Om verlegen schoonheden ook een kans te geven, mag iedereen ook de naam van zijn of haar medestudent opgeven.

Dus, staar je de hele les naar een aantrekkelijke klasgenoot in plaats van naar het smartboard? Mail zijn of haar naam dan vergezeld van een foto naar punt@avans.nl. Als stimulans wacht de wonderschone winnaars een prijzenpakket. Dus mail die namen door! En hou onze krant en website ondertussen strak in de gaten. [CT]