Avans geeft gratis fietsen weg!

Veel studenten komen met de fiets naar Avans, maar niet elke fiets is meer even nieuw… Maar ja, als student geef je je laatste euro’s natuurlijk liever uit in de kroeg dan aan een nieuwe fiets. De oplossing: Avans geeft gratis fietsen weg! Op de Avans Studiekeuze Hyve , die helpt bij het maken van de juiste studiekeuze, staat hoe je die kunt winnen.

Rood

Pimp je oude fiets in de kleur van Avans, rood, en je maakt kans op een gloednieuwe rode omafiets! Denk bij het pimpen aan bloemen, ballonnen, verf, fietsbel, enzovoort. Als het maar rood is. Bovendien moet de zin ‘Avans helpt je vooruit’ ergens te lezen zijn. Maak een foto en/of filmpje van je gepimpte fiets en post deze op de Studiekeuze Hyve.

Er zijn wel een aantal voorwaarden verbonden aan de actie. Per persoon kun je maximaal één fiets winnen en je mag met maximaal drie fietsen meedoen. De actie loopt nog tot 1 november. Kijk verder voor de precieze spelregels op de Studiekeuze Hyve . [LJ]