Gratis bioscoopkaartjes bij BRESS!

Tweedejaarsstudenten International Leisure Management van de NHTV hadden een dans ingestudeerd en een bijpassende actie bedacht. Onder het motto ‘No Sweat, No Chocolate’ maakten ze duidelijk: je moet je eerst in het zweet werken, voordat je wordt beloond met iets lekkers, zoals chocola. Een heerlijke bonbon was er voor eenieder die het BRESS-boekje meenam.

Ballen en rackets

Gekleed in knaloranje BRESS-sportoutfits en gewapend met ballen, rackets, zwembril, honkbalhandschoen en hockeystick trokken de studenten al dansend de aandacht. Helaas was door de tentamenweek op Avans het publiek gering, maar dat weerhield de enthousiaste NHTV-studenten er niet van om flink te flyeren in de kantine.

De papieren "chocoladereep" van BRESS die werd uitgedeeld, geeft namelijk de komende week nog recht op twee bioscoopkaartjes. Wie nog vóór 27 oktober naar BRESS gaat voor een sportkaart, ontvangt op vertoon van de chocoflyer gratis twee bioscoopkaartjes van MustSee! [LJ]