Gratis musical voor blonde rechtenstudentes

De musical Legally Blonde gaat zondag 10 oktober officieel in première in de schouwburg van Theaters Tilburg. Vanaf vandaag zijn er try-out voorstellingen.

Film

Legally Blonde is een nieuwe musical van Albert Verlinde en gebaseerd op de gelijknamige film met Reese Witherspoon in de hoofdrol.

Rode loper

Blondines die rechten studeren, zowel universitair als hbo-recht, kunnen vanavond gratis naar de voorstelling. De eerste vijftig studentes die helemaal in het roze op de loper staan bij Theaters Tilburg krijgen de vrijkaartjes. Neem wel een schoolpas mee of een aantal studieboeken om te bewijzen dat je echt een rechtenstudente bent.

De kaarten worden om 17.00 uur uitgedeeld. Dus trek snel al je roze kleren uit de kast en ren vanmiddag naar de schouwburg! [AR]