Laatste dag aanmelden studenten AMR

De Avans Hogeschool Medezeggenschapsraad is het hoogste medezeggenschapsorgaan binnen Avans en bestaat uit docent- en studentleden. Omdat een aantal studentleden van de raad inmiddels is afgestudeerd, is de AMR op zoek naar nieuwe Avansstudenten die zich kandidaat willen stellen.

Kandidaat stellen

Kandidaat stellen kan alleen vandaag nog en doe je door een kandidaatstellingsformulier af te halen op locatie Lovensdijkstraat 63.316. Mocht dat te ver weg zijn, dan kun je mailen naar bmz@avans.nl of bellen naar 076-5250604 en dan krijg je het formulier toegestuurd.

De verkiezingen voor de AMR vinden digitaal plaats van 19 tot en met 21 oktober. Houd deze website in de gaten om te zien welke Avansstudenten zich kandidaat hebben gesteld. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Meepraten en denken over Avans 29-09-2010