Studenten exposeren op Dutch Design Week

AKV|St. Joost exposeert een selectie van werkstukken van pas afgestudeerde studenten van bijvoorbeeld de opleidingen grafisch en ruimtelijk ontwerpen, illustratie, interieurarchitectuur of autonome beeldende kunst. Zij mogen komende week schitteren tussen zo’n 1.500 collega-designers uit binnen- en buitenland.

Negende editie

De Dutch Design Week is een jaarlijks terugkerend festival in oktober, met tientallen exposities, lezingen, congressen en workshops op bijna zestig locaties in en rond Eindhoven. Dit jaar vindt alweer de negende editie van het evenement plaats, dat Eindhoven profileert als dé designstad van Nederland.

De expositie van AKV|St. Joost is tijdens het gehele festival te bezichtigen, van zaterdag 23 oktober tot en met zondag 31 oktober. De tentoonstelling is elke dag open van 12.00 tot 18.00 uur en op vrijdag de 29e en zaterdag de 30e zelfs tot 20.00 uur. De locatie is ‘The Building’, Strijp-S, gebouw SEU in Eindhoven. De entree is gratis. [LJ]