33 procent overweegt plastische chirurgie

Meer dan achthonderd studenten hebben de afgelopen maanden de lifestyle-enquete van Punt ingevuld. In de nieuwe krant lees je alles over de politieke voorkeur van Avansstudenten (19 procent van de techniekstudenten stemt op Wilders), seks (17 procent van de Avansstudenten is nog maagd) en uitgaan (studenten HBO-Recht gaan het meest uit).

Altijd lekker weer

Veel Avansstudenten zitten voor hun stage of afstuderen een tijd in het buitenland. In Punt03 lees je waar zij zitten, wat ze daar doen en of het eigenlijk wel leuk is zo’n stage ver van huis. Filomeen Verhagen, student Forensisch Laboratorium Onderzoek in Breda, isoleert het dna van spermacellen bij de Sheriff’s Departement van Los Angeles; ‘De stad, de wegen, de auto’s en de bekers drinken. Alles is hier groot. In de winkel verkopen ze alleen gezinsverpakkingen. Bovendien is het hier altijd lekker weer.’

Verder vind je in Punt03 een interview met Management in de Zorg-student Geert Jan van Hal die al jaren leeft met een donornier. ‘Na drie wijntjes ben ik dronken.’ En natuurlijk de nieuwe rubrieken als Getetter, Sport, Feest van de Maand en de studententijd van… Deze keer met docent Sociale Studies Sofie van der Vleuten.

Punt03 ligt overal in de bakken en is hier online te lezen. [AR]