Bijeenkomsten over nieuwbouw Den Bosch

Tijdens deze bijeenkomsten geeft projectleider Bouw ’s-Hertogenbosch, Paul Merks, onder andere uitleg over wat er verbouwd gaat worden, welke consequenties dit heeft en hoe de nieuwbouw er uit komt te zien.

Gangen verlengd

Bij de verbouwing worden zowel de C- als D-gang verlengd. De extra uitbreiding is nodig om de groei van het aantal studenten op te vangen. Nu gebeurt dat nog met de noodlokalen. Daarnaast ondergaat de Techniekhal komend jaar een grondige renovatie. De eerste paal van de nieuwbouw wordt op 30 november symbolisch in de grond geslagen.

De voorlichtingsbijeenkomsten zijn bedoeld voor zowel studenten als docenten en vinden plaats in lokaal C006 in Den Bosch. De eerste bijeenkomst begint om 14.00 uur en duurt tot 15.00 uur. De tweede bijeenkomst is van 16.00 tot 17.00 uur. [MG]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Vijf miljoen voor extra vleugel Den Bosch 31-5-2010