Debatestafette op Avans in Breda

De Global Entrepreneurship Week is een wereldwijd evenement om het ondernemerschap te promoten. Studenten van diverse onderwijsinstellingen gaan woensdag op hun eigen school in debat met landelijk en regionaal bekende ondernemers rondom het thema ‘Succesvol ondernemen’.

Oud-student

De estafette start ’s ochtends bij de NHTV in Breda, gaat dan naar Avans (locatie Hogeschoollaan) en daarna door naar ROC Tilburg en De Rooi Pannen in Tilburg. Tenslotte is er om 15.15 uur een groot einddebat bij de Kamer van Koophandel Brabant, ook in Tilburg. Oud-Avansstudent en debatdeskundige Dirk van Dorsselaer leidt alle discussies.

Het debat op Avans is vrij toegankelijk voor alle Avansstudenten en -medewerkers. Het duurt van 10.45 tot 11.30 uur en vindt plaats in collegezaal HA401. Kijk ook op www.bew2010.nl voor meer informatie. [LJ]