iPad voor onderzoekende studenten

Bedoeling van het onderzoek is ontdekken in hoeverre ondernemers voordeel hebben gehad van de diverse projecten van het Innovatie Actieplan West-Brabant. Het onderzoek staat onder leiding van lector Peter ter Horst en Clemens van den Broek, projectleider van het Avans Ondernemerscentrum .

Training

Studenten zullen ongeveer 140 uur kwijt zijn aan het onderzoek en worden getraind in verschillende onderzoeksmethodes. Deze training wordt georganiseerd in samenwerking met de Erasmus Universiteit. Na afronding van het onderzoek ontvangen de deelnemende studenten een iPad en 50 euro aan applicaties.

Voorwaarden

Er zijn een aantal voorwaarden voor deelname: Studenten moeten belangstelling hebben op economisch en financieel gebied, bij voorkeur vierdejaars zijn, een cijfergemiddelde van 7 of hoger hebben en bereid zijn voor een periode van 4 maanden te werken binnen het Avans Ondernemerscentrum.

Voor meer informatie of aanmelden kun je mailen naar ondernemerscentrum@avans.nl. [AR]