PREMtime op Avans Breda!

De journalist en radiomaker, bekend om zijn maatschappelijke betrokkenheid én om zijn geschreeuw, maakte zijn radio-uitzending voor PREMtime op Radio 1 deze morgen live vanaf Avans in Breda. Hij interviewde een aantal studenten over ondernemerschap, waarna in de PREMtime-bus de discussie verder ging.

Hennie van der Most

Liz Chermin, directeur van de Bredase Academie voor Marketing en Business Management, ging daar de strijd aan met inbellende radioluisteraars. Onder andere ondernemer Hennie van der Most kwam aan de lijn: hij betoogde dat ondernemen in je bloed zit en dat je dat dus niet kunt leren. De Avansdirecteur was het daar natuurlijk niet mee eens en gaf voorbeelden uit het onderwijs.

Prem kon het uiteraard niet laten om de discussie af en toe even flink op te zwepen, zoals iedereen van hem gewend is. Dit alles was in het kader van de landelijke Global Entrepreneurship Week. Boven in het gebouw aan de Hogeschoollaan, in collegezaal HA401, werd het debat over ondernemerschap voortgezet met studenten, docenten en jonge ondernemers.

Beluister hier op de website van PREMtime de radio-uitzending vanaf Avans Breda. Lees morgen meer op deze website over het ondernemersdebat. [LJ]

De radio-uitzending 'achter de schermen'