Studenten afgeschoten door Starterslift

Raket

In de ‘kuil’ in het gebouw aan de Lovensdijkstraat 63 ligt een immens schilderij waarop studenten plaats kunnen nemen. Het lijkt dan net of de student wordt gelanceerd door een raket. Een aanwezige fotograaf maakt foto’s die vanaf morgen op een speciale facebookpagina te zien zijn. De origineelste foto wordt beloond met een prijs. De studenten halen de vreemdste capriolen uit om leuk op de foto te komen: rare duiken, koprollen en gekke bekken.

Het schilderij is een actie ter promotie van Starterslift, de organisatie die (Avans)studenten en -medewerkers ondersteunt bij het opzetten van een eigen onderneming. Aanstaande donderdag 11 november is het schilderij vanaf 10.00 uur in de locatie van Avans aan de Cobbenhagenlaan 13 in Tilburg. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Ondernemende studenten gezocht 27-09-2010