Winteractiviteiten bij BRESS

Landgraaf

Voor skiën hoef je niet naar Frankrijk of Oostenrijk. Het kan ook op de grootste indoor skibaan ter wereld, in Landgraaf. Leden van de Bredase Studenten Sportstichting (BRESS) kunnen op dinsdag 23 november voor 25 euro vier uur skiën of snowboarden en materiaal huren. BRESS regelt bij voldoende animo een bus die de deelnemers naar Landgraaf brengt.

Studenten die liever binnen zitten in de winter, kunnen meedoen met de pubquiz op donderdag 25 november. Dat kan alleen óf met een team van maximaal vijf personen. In de skihut in het BRESS Sportcenter worden vanaf 20.30 uur de vragen afgevuurd.

RaboBRESS

Fanatiek sporten kan tijdens RaboBRESS, dat dit jaar in het teken staat van Tirol. Vijftig teams strijden tegen elkaar in zeven sporten: basketbal, badminton, bowling, hockey, squash, voetbal en volleybal. De wedstrijden vinden plaats in het BRESS Sportcenter, het Gemeentelijk Sportcentrum en de bowlingbaan.

Tijdens de avond staat er een maaltijd klaar voor de deelnemende studenten. Na de sportieve prestaties is het tijd voor een feest. Leden kunnen meedoen voor 6 euro, niet-leden betalen 9 euro.

Sportkaart

Voor wie nog geen sportkaart heeft aangeschaft, is het nu een goed moment. Tot en met 5 december kun je kiezen uit een korting van 20 euro of gratis meegaan naar Landgraaf om te skiën. Kijk op www.bress.nl voor meer informatie. [SW]