ATGM-studenten kunnen eindelijk loungen

De Bredase ATGM wist dit voorjaar het hoogste responspercentage van Avans te halen bij de Nationale Studenten Enquête (NSE), de jaarlijkse landelijke enquête naar de kwaliteit van opleidingen. De directie van de academie loofde, zoals vooraf was beloofd, hierop als beloning een bedrag van 2.000 euro uit aan de studenten.

70 procent

Vooral de studenten van de opleiding Chemische Technologie vulden massaal de enquête in: zij behaalden een respons van 70 procent. Deze studenten mochten daarom bepalen wat er met het geld moest gebeuren. De keuze viel op een loungeset voor buiten, op de binnenplaats naast de ATGM-hal.

Afgelopen donderdag werd de loungeset dan eindelijk geplaatst. ATGM-directeur Paul van Hal was aanwezig om samen met een handvol docenten en studenten de bank feestelijk te onthullen en in te wijden. In verband met het weer staat de loungebank voorlopig binnen, naast de tafeltennistafel in de ATGM-hal. [LJ]