Kerstborrel Totus voor Serious Request

Na de acties van Bredase Pabo-studenten en Bossche studenten Culturele en Maatschappelijke Vorming gaat vandaag studentenvereniging Totus geld ophalen voor Serious Request.

Kerstmannen

‘De kerstborrel begint om half vier. Om vier uur is het eerste optreden van Totusband Stout. De hele middag zullen drie eerstejaarsstudenten in Kerstmannenpakken rondlopen om geld op te halen voor Serious Request’, vertelt Totus-voorzitter Sjim van Beijsterveldt.

Aangezien alle drankjes en hapjes vanmiddag gratis zijn, verwacht de voorzitter dat studenten en medewerkers wel een donatie over hebben. ‘Bovendien hebben de acht disputen hun eerstejaars opdracht gegeven zoveel mogelijk geld in te zamelen.’

Vanavond om 21.00 uur gaat Totus het geld aanbieden bij het Glazen Huis in Eindhoven. [AR]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Nagels lakken voor Serious Request 22-12-2010

Pabo-studenten zingen voor Serious Request 21-12-2010