Oud-student politiek talent van het jaar?

Klaver heeft geduchte concurrentie van onder andere staatssecretaris Henk Bleker en collega-kamerleden Metin Çelik (PvdA), Elbert Dijkgraaf (SGP) en Wouter Koolmees (D66).

Woordvoerder

De politieke ster van Jesse Klaver is snel rijzende. Hij stond op een zevende plaats op de kieslijst van GroenLinks tijdens de parlementaire verkiezingen en is nu woordvoerder Sociale Zaken, Onderwijs en Sport voor die partij. Eerder werd Klaver ook al genoemd als mogelijke opvolger van Femke Halsema als fractieleider van GroenLinks.

Zondag wordt in een rechtstreekse NOS-uitzending, van 12.00 tot 13.00 uur op Radio 1 en Politiek 24, bekendgemaakt wie de winnaar is.

Punt is nog op zoek naar jouw top nieuwsmomenten, tv-programma's en BN'ers van 2010. Vul de enquete hier in. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Oud-student opvolger Halsema? 24-11-2010