Zingende Pabo beurt tweeduizend euro

Doel

Na al twee keer te hebben gezongen, stonden de zangers vandaag voor de laatste keer op de tafels in de Plaza van Avans Breda. ‘We hebben nu al zo’n 750 euro opgehaald’, vertelt een van de Pabo-studenten op de tafel. ‘Maar ons doel is om de tweeduizend euro te bereiken!’, vult Pabo-docent Mirella Lem aan.

Dat doel wordt bereikt doordat opnieuw voldoende studenten, docenten en overige medewerkers gul een financiële bijdrage leveren.

Eindbedrag

Alles bij elkaar haalden de studenten 1022 euro 69 cent op. Dit bedrag werd door de directie van de Pabo verdubbeld, waarmee het eindbedrag op 2045 euro en 38 cent komt.

Vanmiddag werd de cheque met het verdiende bedrag door de docenten en studenten afgeleverd bij het Glazen Huis. De studenten waren zelfs nog even in beeld op de webcam! [JV]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Kerstborrel Totus voor Serious Request 23-12-2010

Nagels lakken voor Serious Request 22-12-2010