Goud zoeken op Avans

Door heel het gebouw zijn de goudblokken, ongeveer ter grootte van een schoenendoos, te vinden. Wanneer je een van deze blokken vindt en naar  sportcentrum BRESS brengt, zal je vanaf 1 februari slechts vijftig euro betalen voor een half jaar sporten. Alle studenten kunnen vanaf dan namelijk voor slechts zestig euro een halfjaarkaart aanschaffen.

Gratis sporten

Maar eerst is het mogelijk om je kerstkilo’s nog goedkoper kwijt te raken! Tussen 31 januari en 12 februari kun je twee weken lang helemaal gratis bij BRESS sporten.

Sportieve activiteiten

Tijdens deze Open Huis Weken kun je bovendien zonder inschrijving meedoen aan een aantal sportieve activiteiten. Zo kun je maandag 31 januari met een team van vijf vrienden deelnemen aan het volleybaltoernooi. Dinsdag 8 februari is het ‘salsanight’ en kun je je heupen los gooien tijdens het leren van Latijns-Amerikaanse dans. Ook aan de internationale student is gedacht. Vrijdag 4 februari is het international night met onder andere een pubquiz en karaoke. [JV]