Vernieuw je netwerk met Sligro en Campina

Sprekers van Avans Hogeschool, gemeente ’s-Hertogenbosch, Club van 30 en Sligro Food Group zullen hun praktijkervaringen over procesverbetering met jou komen delen.

Ook zullen er interactieve workshops verzorgd worden door Blokx, FrieslandCampina en Dynamics BC. De afsluitende borrel is een mooie gelegenheid om met een praatje jouw netwerk uit te breiden.

Organisatie

Het seminar wordt georganiseerd door vier studenten van de minor Business Management en vindt plaats in het hoofdkantoor van SAP Nederland in Den Bosch. Dit bedrijf zorgt bovendien voor een dagvoorzitter.

Inschrijven

Wil je deelnemen aan het seminar? Inschrijven kan via www.nogrip-noglory.nl. Voor bedrijven en organisaties kost deelname 50 euro (excl. BTW), voor studenten en docenten is deelname gratis. [MG]