Avans maakt zich op voor komst De Jager

Gastenlijst

Zo’n 375 externe gasten hebben zich inmiddels aangemeld voor het congres rondom Finance and Sustainability. ‘Er is belangstelling vanuit verschillende lagen van de bevolking’, vertelt Astrid Damen van de Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentenzaken. Mensen uit het bedrijfsleven zoals Ballast Nedam en Essent, maar ook vanuit de gemeente Breda en Den Bosch, het UWV en een groep studenten van de Universiteit van Tilburg hebben zich gemeld voor het congres.

De Plaza wordt helemaal opnieuw ingericht met gehuurd meubilair en aangekleed met bloemen.

Beveiliging

Avans heeft geen extra beveiligingsmaatregelen genomen voor de komst van de minister van Financiën. ‘Het ministerie heeft vooraf een risicoanalyse gemaakt en aan ons doorgegeven dat extra beveiliging niet nodig is.’ [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

De Jager neemt tijd voor studenten 17-02-2011