Avansmuzikanten gezocht

HBO Intro Festival

De bedoeling is dat bands, dj’s, singer songwriters etc. met minimaal één Avansstudent in de gelederen de muzikale strijd met elkaar aan gaan tijdens een speciale concertavond. Een publieksjury bepaalt uiteindelijk welke act het beste is en in september mag optreden op het podium van het HBO Intro Festival in Den Bosch en Breda. Zoals iedere Avansstudent weet dé openingsfeesten van het nieuwe studiejaar.

Avansstudenten die in een band zitten, zelf graag plaatjes mixen of goed kunnen rappen kunnen zich melden op punt@avans.nl . Bij voorkeur met een link naar de website, myspace of het youtube kanaal van je muzikale uiting. Via deze website en de krant houden we iedereen op de hoogte van deze ‘Avans Battle of the Bands’. [AR]