Gevraagd: Tips verbeteren collegezalen

Onlangs werd in het hoofdgebouw aan de Onderwijsboulevard collegezaal F002 compleet gerenoveerd. Dat was volgens de studenten ook broodnodig, bleek uit de zure reacties onder het artikel. Als je de studenten moet geloven zijn de oude collegezalen, die stammen uit de jaren negentig, ‘claustrofobisch’ en ‘suf’.

Verbeterpunten

De komende jaren worden de oude collegezalen in navolging van F002 in een nieuw jasje gestoken. Om niks over het hoofd te zien, roept de hogeschool eerst de hulp in van haar studenten en medewerkers. Wie nog verbeterpunten weet voor het ontwerp zoals in F002 kan ze hier kwijt. Maar uiteraard zijn ook andere creatieve hersenspinsels welkom.

De prijsvraag start vandaag en loopt tot 1 maart. De vijf inzenders met de leukste ideeën ontvangen een dinerbon voor vier personen voor het Grand Café in Den Bosch. Voor de website van de prijsvraag klik hier. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Bossche collegezalen gepimpt 2-2-2011