Goedkoop drama en plezier in theater

In samenwerking met een aantal andere Tilburgse toneelzalen, zoals het Midi theater, worden de toneeltickets in de uitverkoop gedaan. Hierdoor is er ook voor studenten een kans op goedkoop vermaak.

Volop cabaret

Zo kun je bijvoorbeeld met korting naar de jubileumtour van Comedytrain. Tijdens deze tour zullen verschillende cabarettalenten die ooit doorbraken door middel van dit cabaretinitiatief, hun kunsten vertonen. Ook het cabaretgezelschap ‘Niet Uit Het Raam’ is voor minder geld te bewonderen.

Drama

Bovendien is er ook drama te zien wat voor studenten interessant kan zijn. De spannende relatiethriller ‘Blind Vertrouwen’ met Angela Schijf en Rick Engelkes is ook een aanrader. ‘Het is een serieus drama wat gericht is op de jeugd.’, vertelt Roy Vinclair op de site van Univers.  Het toneelspel is volgens hem een must voor GTST-fans. [JV]