Tilburg heeft een studentenraad

Afgelopen vrijdag werden de statuten van de nieuwe raad ondertekend door raadsvoorzitter Bas Bross en Marieke Moorman, wethouder studentenzaken. In de raad zitten studentenvertegenwoordigers van onder andere Avans, in de persoon van Totus voorzitter Sjim van Beijsterveldt, Fontys en de Universiteit van Tilburg.  Minimaal twee keer per jaar zal de wethouder aanschuiven bij een overleg met de raad, daarnaast is er regelmatig overleg met ambtenaren.

Vlaggen

Vrijdag werden ook de nieuwe Tilburg Studentenstad vlaggen gepresenteerd, die bij diverse dispuuts- en studentenhuizen komen te hangen.  De vlag bestaat uit het nieuwe logo van Tilburg Studentenstad, een tekening of het logo van het dispuut/studentenhuis en een wimpel met de tekst Tilburg Studentenstad. [AR]