Volleyballen in je konijnenpak

Kroegenolympiade

Het feest gaat van start op 17 februari met de kroegenolympiade. Tijdens dit festijn kun je je talenten bewijzen in diverse takken van de ‘kroegsport’. In teams van twee kan er worden deelgenomen aan onder andere wedstrijden darten en tafelvoetbal. Ook zal er intensief worden ‘gestreden’ tijdens een competitie in het spel ‘Stef Stuntpiloot.’  De winnaar van de wedstrijd wordt bekroond met de eretitel Kroegen Olympiade Kampioen 2011.

Champions League-avond

Ben je toch meer een sportkijker dan een doener? Dan kun je 22 februari terecht in het sportcafé van het studentensportcentrum voor een Champions League-avond. Vanaf 20.15 uur kun je terecht om met andere studenten te kijken naar de wedstrijd Olympique Lyon-Real Madrid.  Nu maar hopen dat er wat punten worden gescoord, want bij elk goal gaan de bier- en frisdrankprijzen met tien cent omlaag. Bovendien kunnen fanatiekelingen deelnemen aan een gratis pool met prijzen.

Verkleed volley

Op donderdag 3 maart wordt carnaval bij het sportcentrum ingeluid met een volleybaltoernooi. Maar met carnaval wordt er natuurlijk niet in gewone sporttenues gespeeld! Haal je konijnenpak of indianentooi maar uit de kast voor een verkleed potje volley. Inschrijven is mogelijk op de site van sportraad Pendragon .

Sportkaarthouders

Alle activiteiten zijn bedoeld voor Tilburgse sportkaarthouders. Ben je er daar een van en weet jij het sportcentrum via de site iemand aan te raden die een kaart wil aanschaffen? Dan maak je kans op een Ipod. [JV]