Welke student treedt op tijdens het HBO Intro Festival?

Er is nogal wat muzikaal talent onder de studenten van Avans, zo blijkt uit de eerste reactie op onze oproep voor bands en dj’s. Punt is namelijk op zoek naar bands en dj's die willen optreden op het HBO Intro Festival in Breda en Den Bosch.

Tournee

Wat te denken van metalcoreband When All Light Dies met daarin onder andere Dennis Boot, student Communication and Multimedia Design (CMD) en Remy Oomen, student Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Deze Bredase band heeft al in een uitverkochte Melkweg gestaan en gaat in mei op tournee door Duitsland.

Covers

Iets rustiger is de muziek van Curly Ice . De band van de Bossche student Integrale Veiligheid Dennis van Rooijen. Liefhebbers van pop punk en met name Blink 182, kunnen met deze muziek zeker uit de voeten.  Andere bands die mee willen doen aan de voorrondes in Breda en Den Bosch zijn Stout, de band van de Tilburgse Studentenvereniging Totus, coverband Wayward, emocore band Wasted Faith en Misplaced Voodoo.

DJ's

Naast bands is er ook ruimte voor dj-talent. Zoals CMD-student Christopher Freudenberg onder de naam Topher en de Bossche student Management, Economie en Recht Joris Willemsen, ook bekend als dj Will-J .

HAS

Niet alleen Avansstudenten hebben lucht gekregen van onze zoektocht, ook studenten van de Hogere Agrarische School (HAS) in Den Bosch melden zich aan. Zoals Miliekundestudent Vincent Bax met zijn 70’s rockband Solan, Akkerbouwstudent Tim van Summeren met zijn coverband Fervid Chain en Bedrijfskundestudent Wessel Bastiaans die plaatjes draait als dj Beatgrooverz.

Aanmelden

Zit jij ook in een band of ben je bezig met een carrière als dj of solocarrière als zanger(es) en wil je optreden voor tienduizend studenten, meld je dan nu aan via punt@avans.nl. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Avansmuzikanten gezocht 02-02-2011