Academieraad ATM versterkt met drie leden

De drie nieuwe leden mogen dus direct in de academieraad instromen, zo is besloten in overleg met het Bureau Medezeggenschapszaken. De nieuwe leden zijn: Jos Mulder, docent Technische Informatica; Hans Broks, docent Integrale Veiligheid; en Ruud Martens, student Elektrotechniek.

Met moeite

Vorig jaar kreeg de medezeggenschapsraad van ATM er met moeite drie studenten en twee docenten bij. Eén van die docenten vertrekt in de zomer echter bij ATM vanwege het feit dat hij geen contractverlenging krijgt. Nieuwe docenten voor de raad waren dus hard nodig. In totaal heeft de academieraad vanaf heden vijf studentleden en vier (na de zomer nog drie) docentleden.

De academieraad van ATM heeft al jaren moeite om genoeg mensen te trekken. Met de komst van deze twee nieuwe docenten en één student is de raad eindelijk weer eens redelijk representatief voor de academie. [LJ]